Püsikliendikaart
Teenuse pakkujal on õigus püsikliendikaardi tingimusi igal ajal ühepoolselt muuta.
OÜ Tartu Veekeskuse ehk Aura Keskuse isikuandmete töötlemise üldpõhimõtted on leitavad kodulehel.
PÜSIKLIENDIKAARDI TINGIMUSED
Mõeldes oma regulaarsetele külastajatele, pakub Aura Keskus püsikliendikaarti, mis annab võimaluse koguda boonuspunkte ja nende eest teenuseid osta.
Kaardi kasutajale kantakse ostetud põhiteenuse maksumusest 10% püsikliendikaardile. Boonuspunkte koguvad ujula, veepargi, saunakeskuse ja vesivõimlemise treeningute pääsmed. Kampaaniahinnad, korrapääsmed ja muud lisateenused punkte ei kogu. Kogutud boonuspunktide eest saab osta ujula, veepargi, saunakeskuse või vesivõimlemise pääsmeid ja muid teenuseid.
Arvestus toimub põhimõttel: 10 € = 1 € boonuspunti. Näiteks: ujula pääse väärtuses 5 € annab 0.50 € väärtuses boonuspunkte.
Püsikliendikaardi tellimise ja kasutamise kord:
- Püsikliendikaardi taotlus on võimalik täita administraatori juures.
- Kaardi tasu vastavalt kehtivale hinnakirjale on võimalik maksta sularahas ja pangakaardiga kassasse.
- Kaardi saab kätte Aura Keskuse administraatori juurest kaks tööpäeva peale tasutud taotluse esitamist.
- Keskuse külastusel tuleb alati kaart esitada administraatorile enne teenuse eest tasumist.
- Kogutud boonuspunktide eest saab osta ujula, veepargi, saunakeskuse või vesivõimlemise pääsmeid ja muid teenuseid. Kogutud boonuspunkte ei saa välja võtta sularahas.
- Kogunenud boonuspunktidega saab tasuda ostetava teenuse eest kas täies mahus või osaliselt.
- Lisateenused (nt käteräti rent), korrapääsmed ja kampaaniapakkumised ei lähe boonuspunktide arvestusse.
- Kui kaarti ei ole kasutatud 12 kuu jooksul peale viimast tehingut, kaotab see koos sinna kogunenud boonuspunktidega kehtivuse ja suletakse lõplikult.
- Kaotatud kehtiva kaardi korral on võimalik vormistada uus. Kogutud boonuspunktid kanduvad üle uuele kaardile. Kaardi maksumus vastavalt kehtestatud hinnakirjale.
- Defektne kaart vahetatakse ümber tasuta.