Aura Keskuse kohviku ruumide üürniku leidmise konkurss
PAKKUMUSKUTSE
Lugupeetud pakkuja!
Kutsume Teid osalema Tartus, Turu 10 asuva Aura Keskuse kohviku ruumide kasutaja leidmiseks korraldatud läbirääkimistega konkursil.
1. Üldtingimused
1.1. Kasutusse antav pind kokku on 253 m2 mis koosneb:
I korruse (fuajee) kohvikuala koos köögi ja abiruumidega üldpindalaga 145 m2
II korruse (veepargi) kohvikuala üldpindalaga 108 m2
Üüripinna plaanid on esitatud lisas 1.
1.2. Teenuse eesmärk on tagada kvaliteetne, külastajate ootustele vastav toitlustamine. Üürileandja ei
taga pakkujale igakuist sissetulekut ega garanteeri klientide hulka.
1.3. Üürilepingu kehtivus on 01.01.2025. a – 02.07.2032. a. Juhul, kui üürnik on täitnud üürilepingut
korrektselt ja kumbki pool ei ole lõpetamise soovist teatanud ette 3 kuud, pikeneb leping 2 aasta võrra.
Ruumid antakse Üürnikule üle 03.07.2025.a. Aja eest, mil Üürnik ruume Üürileandjast tulenevatel
põhjustel kasutada ei saa, Üüri ei tasuta.
1.4. Üürnik on kohustatud, enne I korrusel teenuse pakkumisega alustamist, teostama I korruse
ruumides renoveerimistööd ja ruumid sisustama. Remonditööde projekt ja sisekujunduse projekt
tuleb enne remonditööde algust Üürileandjaga kooskõlastada. Ruumide remondil ja sisustamisel
kohustub Üürnik järgima kõiki asjakohaseid Eesti Vabariigis kehtivateid suurköökide rajamise ja
teenuse osutamise nõudeid ja tingimusi. Üürnik taotleb kõik vajalikud load ja kooskõlastused.
Investeeringu osas ei tehta tasaarvestust üüriga ega hüvitata üüriperioodi lõpus.
1.5. I korrusel remondi teostamise ajal on Üürnik vabastatud I korruse eest üüri tasumisest.
1.6. I korrusel remondi teostamise ajal peab II korruse kohvik olema külastajatele avatud (ajal, mil
Aura Keskus on külastajatele avatud).
1.7. Üürnik kohustub omal kulul tagama veepargi ja saunakeskuse külastajate jaoks II korruse
(veepargi) kohvikus käepaelaga maksmise võimaluse. Antud investeeringu osas ei tehta tasaarvestust
üüriga ega hüvitata üüriperioodi lõpus.
1.8. Üürnik peab oma tegevuse kohandama Green Key märgise saamise nõuetele vastavaks ja taotleb
Aura Keskuse kohvikule Green Key märgise.
1.9. Pakkujal on kohustus kasutusse antavate ruumidega tutvuda. Tutvumise aeg leppida kokku OÜ
Tartu Veekeskus tehnikajuhi Priit Kähriga, e-post tehnikajuht@aurakeskus.ee
1.10. Pakkumusmenetluses osalemiseks tuleb registreeruda, saates vastavasisuline tahteavaldus e-posti
aadressile kairit@aurakeskus.ee Tahteavaldusse lisada oma kontaktandmed (e-post, telefon) – need on
vajalikud teabevahetuse korraldamiseks.
1.11. Pakkumusmenetluses osalemiseks registreerunutele saadetakse üürilepingu projekt.
1.12. Täiendav info: Kairit Matto, e-post kairit@aurakeskus.ee, tel: 5275380.
2. Aura Keskuse üldine info
Aura Keskuses on ujula, veepark ja saunakeskus. Aura Keskust külastab aastas kokku üle 340 tuhande
külastaja, sellest veeparki ja saunakeskus üle 130 tuhande külastaja.
Külastajad on väga erinevas vanuses nii Eestist kui välisriikidest (peamiselt Läti).
Külastuse eesmärkideks on kas sportimine (ujula külastajal) või vaba aja veetmine (veepargi ja
saunakeskuse külastajal).
Aura Keskus on tavapäraselt mingi perioodi aastas (enamasti suvel) külastajatele suletud. Suletud
oleku täpsem periood ja kestus selgub igal aastal aasta alguses. Sel perioodil ei saa ka kohvik
külastajatele avatud olla.
I korruse kohvikut saavad potentsiaalselt külastada kõik Aura Keskuse külastajad, samuti linnarahvas.
II korruse kohvik on ainult Aura Keskuse veepargi ja saunakeskuse külastajatele.
3. Muud tingimused
3.1 Nõuded toitlustusteenusele
3.1.1 Menüü arvestab erinevate kohvikute (I ja II korruse kohvik) eripäradega: asukoht, külastaja
profiil jmt. Pakutav toit vastab kohvikute külastajate ootustele. II korruse kohvikus on oluline toidu
söömise mugavus ja kättesaamise kiirus.
3.1.2. Toit peab olema valmistatud kvaliteetsest toorainest, eelistatud on kasutada rohkelt kohalikku
toorainet.
3.1.3. Aura Keskuse kohvikutes tohib jookide ja muude kohvikus pakutavate toodete kategoorias,
mida toodab A.Le Coq, pakkuda ainult A.Le Coq’i toodangut. Tootesortiment tuleb kooskõlastada
A.Le Coq’ga
3.1.4. Aura Keskuse kohvikutes müüdavate alkohoolsete jookide alkoholisisaldus ei tohi ületada 6
(kuut) mahuprotsenti.
3.1.5. II korruse kohvik peab olema avatud hiljemalt üks tund pärast veepargi ja saunakeskuse
külastajatele avamist ja selle tohib sulgeda maksimaalselt üks tund enne veepargi ja saunakeskuse
külastajatele sulgemist.
3.1.6. I korruse kohvik peab olema avatud hiljemalt kell 10.00 hommikul ja selle tohib sulgeda
maksimaalselt üks tund enne ujula külastajatele sulgemist.
3.1.7. Üürnik peab omama valmisolekut ning mõistliku etteteatamise ja tingimuste kooskõlastamise
korral osutama Aura Keskuses toitlustusteenust ka väljaspool tavapäraseid Aura Keskuse avatud
oleku aegu (eeskätt eribroneeringute puhul kl 22-01).
3.1.8. Pakkuja on tutvunud Tartu linna keskkonnahoidliku tegevuse põhimõtetega ja kohustub neid
järgima.
3.1.9. Kohvikute teenindajad peavad kandma ühtset, puhast ja korrektset riietust ning valdama eesti
ja suhtlustasandil inglise keelt.
3.1.10. Kohvikute personali hulk peab olema igapäevaselt piisav külastajate teenindamiseks. Toidu
ootamisele kuluv aeg peab olema mõistlik.
3.2. Üürniku kohustused:
3.2.1. Teostama I korruse kohvikuruumide renoveerimistööd ja seadma kohvikuruumid külastajate
vastuvõtmiseks sobivasse seisukorda ja alustama toitlustusteenuse osutamisega hiljemalt
01.09.2025.a.
3.2.2. Tagama üürile antud ruumide ja vara heaperemeheliku kasutuse.
3.2.3. Tegema üürilepingu kehtivuse ajal üüripinnal hooldusremonti vastavalt vajadusele ja omal
kulul. Nimetatud kulusid ei tasaarvestata ega hüvitata üüriperioodi lõpus.
3.2.4. Juhul, kui üüriperioodi jooksul tekib vajadus hankida uus inventar (nt mööbel) II korruse
kohvikualale, kohustub üürnik tegema seda omal kulul. Nimetatud kulusid ei tasaarvestata ega
hüvitata üüriperioodi lõpus.
3.2.5. Tasuma täiendavalt kõikide kõrvalteenuste eest. Elektri ja vee eest tasumine toimub vastavalt
mõõdikutele. Soojusenergia eest tasub Üürnik 2% OÜ Tartu Veekeskus soojusenergia arvest.
Nimetatud kõrvalteenused on ühel arvel üüriga ja esitatakse Üürnikule Üürileandja poolt kord kuus
e-arvena.
Muude kõrvalteenuste eest (prügi, kindlustus, It-teenused jmt) tasub üürnik ise otselepingute alusel.
3.2.5. Üürnik tagab igapäevase üüripinna koristuse. Koristada tuleb viisil, mis ei häiriks samal ajal
Aura Keskust külastavaid isikuid ega tekitaks prügi ja/või mustust Üürileandja pindadele. Juhul, kui
kohvikud (eelkõige II korruse kohvik) suletakse enne Aura Keskuse sulgemist, tuleb koheselt kohviku
külastajate järelt koristada ära nõud ja lauad puhastada. Juhul, kui II korruse kohvik avatakse pärast
Aura Keskuse veepargi ja saunakeskuse avamist peab kohvik olema enne Aura Keskuse veepargi ja
saunakeskuse avamist koristatud.
3.2.6. Üürnik kohustub lubama A. Le Coq’l paigaldada kohvikutesse oma reklaami ja võimalusel
arvestama sisekujundusel A.Le Coq’i mõistlike soovidega.
4. Nõuded pakkumusele ja pakkujale
4.1. Nõuded pakkumusele
4.1.1. Pakkumus koosneb kahest osast:
4.1.1.1. Pakutav üürisumma, eur/m2.
4.1.1.2. Pakkuja kontseptsioon, mis sisaldab planeeritavaid tegevusi, renoveerimistööde teostamise
kirjeldust, toitlustusteenuse pakkumise kirjeldust, menüü kirjeldust, planeeritava sisekujunduse
kirjeldust, käepaelaga maksmise võimaluse kirjeldust. Lisada illustreerivaid 3D pilte. Esitada
renoveerimistööde ja sisekujunduse planeeritav eelarve.
4.1.2. Pakkumus vormistatakse eesti keeles.
4.1.3. Pakkumus peab olema jõus vähemalt 90 päeva.
4.1.4. Pakkuja kinnitust tingimustega nõustumuse kohta.
4.1.5. Pakkumus digitaalselt allkirjastatakse esindusõigust omava Pakkuja esindaja poolt.
4.1.6. Pakkumus tuleb esitada hiljemalt 18.11.2024.a kell 10.00, saates digitaalselt allkirjastatud
pakkumus e-posti aadressile konkurss@aurakeskus.ee Pakkumuse kontseptsiooni osa vormistada
üürisummast, referentsidest ja muudest esitatavatest dokumentidest eraldi (lisatud ühte
digikonteinerisse). Kontseptsiooni vormistamisel mitte lisada kontseptsiooni dokumentidele
pakkujale viitavat nime, teksti, sümboolikat ega midagi muud mis viitaks pakkuja isikule.
4.1.7. Pakkumuse ettevalmistamise ja esitamisega seotud kulud kannab pakkuja.
4.2. Nõuded pakkujale
4.2.1. Pakkuja peab olema äriregistris registreeritud juriidiline isik.
4.2.2. Pakkujal ei tohi olla maksuvõlga Üürileandja kontrollib maksuvõla puudumist avalike
andmebaaside alusel, kuid võib nõuda pakkujalt vastavalt tõendit.
4.2.3.Pakkuja ja/või Pakkuja seaduslik esindaja ei või olla kriminaalkorras karistatud. Pakkuja esitab
sellekohase kinnituse.
4.2.4. Pakkujal peab olema varasem toitlustusvaldkonna kogemus. Pakkuja kogemusena arvestatakse
ka pakkujaga seotud isiku vastavat kogemust, kui see isik, kelle kogemusele pakkuja tugineb, kinnitab
oma seotust pakkujaga ning enda osalemist pakkuja pakkumuse ettevalmistamisel ja valmisolekut
pakkumuse edukuse korral oma kogemust pakkujale edastama. Pakkuja kirjeldab oma varasemat
kogemust ja esitab oma referentsid.
4.2.5. Vajadusel küsib Üürileandja Pakkujalt täiendavaid selgitusi või lisadokumente nõuete täitmise
tõendamiseks esitatud dokumentide kohta.
5. Hindamine
5.1. Hindamiskriteeriumid ja hinnatavad näitajad
5.1.1. Üürihind – tasu üüritava pinna eest ühes kuus, eur/m2
. Suurim on parem. Suurima väärtusega
pakkumus saab maksimaalse arvu punkte. Teised pakkumused saavad punkte proportsionaalselt
vähem. Osakaal 60%.
5.1.2. Kontseptsioon – p’s 4.1.1.2. kirjeldatu. Üürileandja poolt hinnatav sobivus Aura Keskusesse,
kvaliteet ja teostamise võimalikkus. Hindab 5-liikmeline komisjon. Osakaal 40%. Täpsem
hindamismetoodika saadetakse pakkumusmenetluses registreerunutele pärast 15. oktoobrit.
5.2. Üürileandja valib saabunud pakkumuste seast välja maksimaalselt kolm pakkumust, kellega
alustatakse läbirääkimisi.
5.3. Konkursi korraldajal on õigus mitte arvestada tingimustele mittevastavate ja/või ebareaalsete
pakkumustega ja need tagasi lükata. Samuti lükata tagasi kõik pakkumused, kui ei leita konkursi
eesmärgile vastavaid pakkujaid.